Strona główna
Biznes
Tutaj jesteś

Zwroty w sklepie internetowym Limango

19 lipca 2024 Zwroty w sklepie internetowym Limango


Zwroty do sklepów online stają się coraz bardziej powszechne w dzisiejszym świecie zakupów internetowych. Limango to platforma e-commerce, która oferuje szeroki wybór produktów od odzieży, przez akcesoria, po artykuły dla domu, a wszystko to w atrakcyjnych cenach. W tym artykule przyjrzymy się bliżej procesowi zwrotów do sklepu Limango i jakie są kluczowe kwestie, na które warto zwrócić uwagę, dokonując zwrotu zakupionego towaru do Limango.

Czas na dokonanie zwrotu

W Limango masz 30 dni od daty otrzymania zamówienia na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży i zwrócenie produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań. Przepisy polskiego prawa gwarantują Ci ten czas na podjęcie decyzji o zwrocie. Pamiętaj, że w tym czasie musisz utworzyć formularz zwrotu oraz odesłać zwracane towary. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie produkty podlegają zwrotowi. Sprawdź regulamin sklepu, aby dowiedzieć się, które produkty są wyłączone z możliwości zwrotu.

Procedura zwrotu w Limango

Proces zwrotu w sklepie Limango jest prosty i intuicyjny. Istnieją dwa sposoby na dokonanie zwrotu: samodzielne nadanie paczki zwrotnej lub skorzystanie z usługi kurierskiej Inpost. W obu przypadkach musisz najpierw zgłosić zwrot na stronie internetowej. Oto kroki, które musisz podjąć:

  • Zaloguj się na swoje konto w sklepie Limango.

  • Przejdź do zakładki „Zwroty i reklamacje” i wybierz opcję „Dokonaj zwrotu”.

  • Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić, i kliknij przycisk „Dalej”.

  • Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić, i podaj powód zwrotu.

  • Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymasz go do wydrukowania i dołączenia do paczki.

  • Jeśli wybrałeś samodzielne nadanie paczki zwrotnej, wysyłkę możesz zrealizować za pomocą wybranego i opłaconego przez siebie przewoźnika lub skorzystać z platformy Wygodne Zwroty. Sprawdź, jak to zrobić – wejdź na https://wygodnezwroty.pl/limango i postępuj zgodnie z instrukcją. 
    Przesyłkę należy wysłać na nasz adres:
    Limango Polska Sp. z o.o.
    c/o Rhenus Logistics S.A.
    Łozienica
    Ul. Prosta 16
    72-100 Goleniów

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi kurierskiej Inpost, możesz zwrócić paczkę w dowolnym paczkomacie. Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymasz kod zwrotu, który należy umieścić na paczce. Następnie nadaj paczkę w wybranym paczkomacie.

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza zwrotu, możesz dołączyć do paczki dokument dostawy, który otrzymałeś razem z zamówieniem. Upewnij się, że na dokumencie jasno widnieje, które produkty i w jakiej ilości zwracasz.

Zwrot pieniędzy

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia, po odnotowaniu towaru w magazynie, przeprowadzony zostanie zwrot pieniędzy na Twoje konto. Proces ten zazwyczaj trwa do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru. Jeśli płatność za zamówienie została dokonana za pobraniem, konieczne będzie podanie numeru Twojego konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze. 

Co można zwrócić?

Możesz zwracać produkty, które są w stanie nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu, nie noszą śladów użytkowania i posiadają wszystkie metki i etykiety.

Podsumowanie

Proces zwrotu w Limango jest prosty i przejrzysty, co sprawia, że ​​klienci mogą z pełnym spokojem dokonywać zakupów, mając pewność, że w razie potrzeby mogą zwrócić lub wymienić produkt.

Redakcja lingaly.pl

Jesteśmy platformą, która eksploruje świat biznesu i finansów z różnych perspektyw. Nasze treści są źródłem inspiracji i wiedzy dla wszystkich zainteresowanych dynamiką gospodarki i rozwojem firm!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Zwroty w sklepie internetowym Limango
Jakie usługi świadczy agencja celna?
Co zyskujesz dzięki obsłudze technicznej nieruchomości?

Jesteś zainteresowany reklamą?